czwartek, 3 maja 2012

Potrzebuję oddechu, potrzebuję wyjechać, potrzebuję miesiąca w Paryżu, potrzebuję kogoś w kim się szczęśliwie zakocham.

Cześć,
odkąd zaczęłam pisać bloga, oddaliłam się od moich 'realnych' znajomych. Pochłonięta Waszym życiem, kompletnie straciłam kontakt z rzeczywistością. Myślę,że wy mnie bardziej rozumiecie, ale na pewno  trochę znacie po tych paru postach, oczywiście jeśli je ktoś czytał... Czuję do Was słabość, czuję,że kiedy piszę, jest mi lepiej. Mimo,że Was nie znam, mam do Was 100 % zaufanie, lecz zaczynam się bać, że zatracę się w tym wirtualnym świecie, że i wy mnie zostawicie, przestając czytać mojego bloga. Zostanę sama. Wiem,że jesteście tu tylko dlatego,że ja zostawiłam u was komentarz, a nie dlatego,że was interesuję co piszę. To zaczyna mnie nudzić, 'kom za kom'. Potrzebuję oddechu, potrzebuję wyjechać, potrzebuję miesiąca w Paryżu, potrzebuję kogoś w kim się szczęśliwie zakocham. Tak wiem,że dużo CHCĘ i dużo POTRZEBUJĘ.
Ale chcę wyjechać zostawić wszystko, i zacząć życie od nowa, i to zrobię, lecz będę musiała poczekać, parę lat, ale dam radę, bo jest na co czekać.

Robię przerwę, prawdopodobnie niedługą. Ale muszę ją zrobić, muszę się odnaleźć. 
 I tak wiem,że nikt nie czeka na mój post.  


Julia Sheer - "You will never be"

29 komentarzy:

  1. Rozumiem cię. Też oddaliłam się od rzeczywistości, ale to pozwoliło mi na zobaczenie czegoś czego przedtem nie widziałam. To tak jak by stanąć pośrodku przemieszczającego się tłumu. Spokojnie możesz dostrzec rzeczy, które przedtem dla ciebie nie istniały.
    Szkoda, że myślisz, iż czytam to co piszesz licząc tylko na zwrotny komentarz. Bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga, ponieważ piszesz to co czujesz. Nie opisujesz jakiś bzdur wyssanych z palca. Po prostu jesteś sobą. Nawet jak byś nie napisała tego komentarza na moim blogu nadal bym czytała twojego.
    Nie stawiaj przed życiem wysokich wymagań bo możesz się strasznie rozczarować. Po prostu proszę cię abyś to przemyślała. Każdy z nas chce, aby wszystko było o wiele lepsze, lecz tak naprawdę bardzo rzadko się tak zdarza. Niestety.
    Trzymaj się. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie moja droga, bardzo sie mylisz, mnie tez meczy to : kom za kom, ale jestem tu dlatego, ze :
    1) sama musze pisac, jest to mi potrzebne jak tlen i na poczatku przez rok moze nikt nie wiedzial, ze am bloga, nikt tam nie zagladal, a mimo to pisalam czesciej - lub zadziej , ale pisalam;

    2) jestem tu, bo sama szukam i rozgladam sie za blogami, gdzie jest troche tresci, troche przemyslen, cos co mnie zainspiruje, pocieszy, rozsmieszy...

    dlatego przelamuje powoli schemat jednotematycznosci bloga, niekiedy pisze o tym co mi w duszy gra, i masz racje, niewielu ludzi to czyta, bo kogo to obchodzi, oczekiwania spoleczne sa inne, czasem pisze o modzie, czasem o zupelnie niewiadomo czym, zeby kazdy jesli juz tu zajrzy mogl znalezc cos dla siebie, o i robie tysiace zdjec!! ludzie uwielbiaja obrazki , a ja uwielbiam pogladac nature za pomoca obiektywu;

    powodzenia i mam nadzieje, ze kieds wrocisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam, komentuję i czekam na kolejne posty ^^ Usunęłam swojego bloga i nie oczekuję niczego w zamian. Po prostu bardzo lubię twojego bloga. Ja też chciałabym wyjechać, pomyśleć, gdzieś daleko. Gdzie nikt by mi nie przeszkadzał. Odciąć się od wszystkiego na trochę. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, jestem zawiedziona, czekałam na kolejne rozdziały, i się zawiodłam. Dlaczego usunęłaś :(

      Usuń
    2. muszę poprawić oceny, bo nie chcę siedzieć nad książkami w wakacje ;p a teraz zrobiło się ciepło i nie siedzę w domu prawie w ogóle ;p jeśli chcesz to mogę ci przesłać na gg czy gdzieś tam tą drugą część opowiadania, co ostatnio było na bogu ^^

      Usuń
    3. O jasne, to jest mój e-mail xnieznajoma@o2.pl :)

      Czekam <3

      Usuń
    4. Mogę ci wysłać na gg ^^
      Na pocztę nie pamiętam hasła ;o xd
      41586960 ;) Napisz i wyślę ci *

      Usuń
    5. A ja teraz nie mam gg ;< Ale jak będę miała, to obiecuję, że napiszę :)

      Usuń
  4. odnosnie twego komentarza : rozumiem cie naprawde! i nie mysle, ze jestes mala malolata idealizujaca swiat :) Polecam ci z ciekawosci moje posty, ktore nie traktuja o pierdolach za przeproszeniem,np.

    http://laviolettee.blogspot.com/search?q=kobieta+jaka
    http://laviolettee.blogspot.com/search?q=Bo+swieta

    przekonasz sie- 0 komentarzy!! ale sie nie zrazam, i tobie radze, nie zrazaj sie, masz wiele swiatu do powiedzenia, wykaz cierpliwosc, a ludzie to docenia! w twoim wieku jest sie bardzo niecierpliwym, z wiekiem czlowiek uczy sie jej :)
    mam nadzieje, ze przynajmniej od czasu do czasu bedziesz cos pisala, moze nieraz cos przegapie, ale bede czujna i bede zagladac, teraz musze leciec juz do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też często chciałabym wyjechac i zacząć wszystko od nowa ale ja z tą różnicą że do NY . Ja też oddaliłam się od niektórych ludzi w realu ale teraz już nie czuje potrzeby kontaktu z nimi poza tym taki blog bardzo pomaga gdy jest nam źle znam to z własnego doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejną notkę. Nie martw się chociaż my wszyscy znamy się tylko wirtualnie to czasem znamy się bardziej od realnych przyjaciół i jesteśmy wszyscy sobie bliscy! ;>

    zapraszam do mnie, zmiana wyglądu, nagłówka.. zapraszam do ocenienia :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeny wiem co czujesz. Naprawdę. Też tak miała jakieś 2-3 miesiące temu. Ja np. odwiedzam różne blogi ale są takie, na które wchodzę częściej nawet nie oddając komentarza. Pamiętaj, że nigdy nie jesteś sama ! A przerwa na pewno wyjdzie Ci na dobre przemyślisz pewne sprawy i szybko wrócisz :) Trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na 20 rozdział http://young-pretty-lovely.blogspot.com/, jest konkurs który obiecywałyśmy, Litzy xx

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też tak mam, miałam nawet małą przerwę i uwierz, przerwa pomaga : *

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak często mam jak ty . Tak mało osób jest , które nas rozumieją ...

    OdpowiedzUsuń
  11. hej :) zapraszam na nowy , 22 rozdział http://young-pretty-lovely.blogspot.com/ ! -Jullie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy blog :) Mogę dodać do obserwacji?
    wereye.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo fajnego bloga, ciekawy wygląd, super notki !
    Myślę, że będę tu wpadała bardzo często ! *.*
    obserwuję, komentuję i liczę na to samo z twojej strony , zapraszam : http://u-must-stay-strong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet sobie nie wyobrażasz, jak dobrze Cię rozumiem... Cóż, już nie raz chciałam skończyć z pisaniem i czytaniem blogów, ale to jest silniejsze ode mnie. Chyba można to nazwać hobby ;) Bardzo fany blog, ta notka ruszyła mój rozleniwiony mózg do myślenia ^^ Bez wątpienia będę tu zaglądać ;*
    Od razu dodaję się do obserwatorów. Liczyłabym na rewanż ;]
    Buziaki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie miałam jak zrobic zdjęcia :p

    OdpowiedzUsuń
  16. jej...wiem co czujesz tez tak mam : |
    Masz rację przerwa ci dobrze zrobi ;*

    Mam nadzieję, że wszytsko będzie ok ;d

    a tym czasem zapraszam do mnie w wolnej chwili wejdź i możesz poczytać moje opowiadanie ;d miejmy nadzieje,że zainteresuję

    http://mrocznetajmnice.blogspot.com/

    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog <3 ^_^
    Zapraszam do mnie :

    http://nextlevelxd.blogspot.com/
    http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/

    Obserwujemy ? Jak zaobserwujesz obydwa to ja twojego zaobserwuje z dwóch kont ;)) Odpisz na któregoś z moich blogów jak jesteś zainteresowana ;)

    Pozdrawiam Neo.xdd

    OdpowiedzUsuń
  18. wraaacaj :)
    Bardzo cię proszę zajrzyj do mnie :* dla ciebie klik dla mnie dużo znaczy!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nikt nie czeka? Zobacz na ilość komentarzy i wracaj!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ~ www.mistaken-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z read behind the lines . Każdy Cię tu wielbi . Ale ja też czasami mam takie odczucia , że nikt mnie nie rozumie i nie chce . No cóż ... wracaj szybkoo ! :*

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy wrócisz? Bardzo brakuje mi Twoich wpisów. :c

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog ! podoba mi się:)
    zparaszam do siebie :http://wojnadomowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń